Kahvemm_123 bir süpürgeye o kadar para veremem diyip fayson aldım ben 😂😂 fantomun şu dik süpürgeleri var ya onlardan işte valla öyle böyle değil eşek niyetine kullandığım oluyor bana mısın demedi gayet memnunum hem parçası da çok ucuz yok motoru yandı 200 tl aman borusunda sıkıntı var 150 tl torbası yenilenecek 50 tl yani çok da şeyetmeye gerek yok ama evde normal bir süpürgem artı robot süpürgem de var detaylı temizlik yaparken normal süpürgemi kullanıyorum haftada bir faysonumu kullanıyorum günlük de robot süpürüyor