Tecrubesizaile0334 benim bebeğim de öyle gazını eskisinden daha iyi çıkarıyor ama hala gaz problemi devam ediyor. Geceleri kıvranıyor hep gündüz uykusunda da ya gazı ya kakası yüzünden uyanıyor. Tam uyumadığı için tekrar uykuya geçene kadar huzursuzluk yapıyor. Ama çoklu besin alerjisi var et, süt, yumurta,tavuk ,fıstık gibi ben sancılarını ona veriyorum normal bebeklerden belki daha geç biter diye. Diyet yapıyorum ama işte. Umarım atlatırda uykularını uyuyabilir 😮💨