yrntsnn ben çok saçma şekilde öğrendim 😀 reglim hep düzensizdi benim 3 ay 5 ay olmadığımı bilirim evlendiğimiz gün yeni bitmişti reglim 3.ayımızda eşim bir şey söyledi normalde tepki vermeyeceğim bir şeymiş ama ağladım sinirlenince eşim eve gelirken hamilelik testi alıp gelmişti sen hamilesin diye 😄 dediği doğru çıktı testte ikinci çizgi silik çıkmıştı gece gece beni acile götürüp kan testi istemişti