Ne iş yapıyo geldiğinde. Ben 15 günde bir alıyorum evim 3+1 ama çok az eşyam var bebek olduğu için hiç süs eşyam biblo tablo toz alınacak sehpa vs. Yok eve kadın gelmeden önce evi toplar ortada 1 tane fazlalık bırakmam. Geldiğinde genel temizlik yapılıyo yani süpürme silme banyolar temizleniyo bide mutfak dolaplarının dış kapakları siliniyo, camları bi geldiğinde siliyo diğer geldiğinde silmiyo dönüşümlü yani. Bazen ütüm oluyo vakit kalırsa 8-10 parça ütü yapıyo. 9da gelip 4te çıkıyo. 1000₺ ödüyorum. Sabah kahvaltısı, Öğle yemeği, çay, kahve vs. Birlikte yiyip içiyoruz. Ben perdeleri yıkamak, mutfak ve banyo dolapların içini sildirmek, banyo duvarlarını silmek istiyorum ama 15günde bir geldiği için bunlara vakit kalmayacağını söylüyo. Bunları yapmak için ayrıca bi gün daha mı almalıyım siz nasıl düzen kuruyosunuz?