EliS_ Şakaaa😄 Kızlar fikir lazım kaynım evleniyooo bilezik takacak eşim. Sizce gram mı takayım çeyrek mi ben. Siz naaaptınız yada 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
delirmeceler EliS_ kaynım biz evlenirken 20 gram +yarım takmıştı bizde aynısını yaptık size ne taktıysa sizde öle götürürsünüz
Kuzularinanasi EliS_ size ne taktiysa onun karsiligini yapin.illa 2 niz ayri ayri bisey takmak zorunda degilsiniz ki.10 gram altin yaptiysa size sizde 10 gram altin yaparsiniz mesela.tam olur,bilezik olur artik ne uygun gorurseniz karsiliginda
zeynepada56 Eşim takı almıştı bana vermişti aynı anda gidip ben takmıştım tebrik etmiştik yani takımız birdi
Feyzosumunannesi EliS_ Yarım taktı bize kaynim. Bizden 1 buçuk ay sonra evlendi bizde ona yarımını geri taktık😂😂
tineanigra EliS_ gereksiz bence ama siz bilirsiniz eşiniz illa tak diyorsa bütçenize göre olmadı bileklik falan da olur gram ya da çeyrek yerine
delirmeceler EliS_ ozaman ekstra sizin takmanızada gerek yok eşinizin taktığı yeterli ama sizin gönlünüzden kopar orası ayrı bizde bekarlarda ayrı takar ne getirilirse götürüldüğü için eşimdede aynıydı