-Tubaaa- doz bexsero olacağız. Sağlık ocağına sordum yapmıyor, özele de gitmek istemiyorum. Devlet hastaneleri yapıyor mu?
Kocamdaaakocammm -Tubaaa- Sağlık ocakları yapıyor 3 doz da sağlık ocağında vurdurdum İşlerine gelmemiş demekki
Rwerdst -Tubaaa- yapıyor. Büyüme izlem var çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümünde. Veya sağlam çocuk polikinliği diye geçiyor. Benim doktorum al gel yapalım diyor her seferinde.
Sekeroglannn Devlet hastanesini bilmiyorum ama aşıyı eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabilirsiniz. Biz bütün özel aşıları bu şekilde yaptırdık.
-Tubaaa- Sekeroglannn ben şimdiye kadar hep özelde yaptırdım, ancak şimdi kontrol zamanı da değil aşı zaten pahalı ekstra 1200 tl muayene parası da vermek istemiyorum. Ancak yapamam diyor
-Tubaaa- [silindi] evet geçen hafta arayıp sordum yaparız dedi hemşire. Bugün aradı; dün bir bebeğe yaptım ve alerjik reaksiyon gerçekleşti müdahale edemedik bilmem ne vs bir şeyler söyledi, doktorunuzda yaptırın dedi. Bilemiyorum bir şey de diyemedim
catcilek -Tubaaa- bizim de dün menenjit 2. Doz ve rota vardı doktorum sağ olsun aşılar zaten pahalı muayene parası almayalım dedi
Sekeroglannn -Tubaaa- Neden yapamazmış ki. Bizim sağlık ocağındaki hemşiremiz yaptı hepsini. Kendi özeldeki doktorumuz sadece aşı planlamasını yaptı.
-Tubaaa- MinikPandam_ daha önce duymadım randevu mu almamız gerekiyor, mhrs de böyle bir bölüm bulamadım
MinikPandam_ -Tubaaa- önce çocuk doktoruna gidin, eğitim araştırma hastanesi olursa daha garanti olur. Ona söyleyin kendi yönlendiriyor
Cilekbiskuvi -Tubaaa- Her sağlık ocağı yapmiyor. Ben universite hastanesinde asi polikliniginde yaptırmıştım.