elfnurs Merhaba günaydınlar kızım pazartesi günü aşı oldu salı günü iki bacagindada aşı yerinde şişlik fark ettim aşı sonrası normal mi başına gelen oldumu?
mervebb elfnurs biz menenjit asinin 2 dozunu yaptirdik bexcero o oyle yapti kizarik ve sisti ilkinde yapmamisti doktor olur normal dedi biraz zaman alir dedu gecmesi ara ara buz koy dedi oyle yapiyorum