Bıze de hastaneden bu mesaj gelmıstı tekrar kanı vermıstık gidip az gelmiş kabul edilmemiş cok uzun sürmüştü kan alımı bızımkı normal bir kan dı tabıkı bı kere de bana boyle mesaj gelmıstı hamıle iken pıhtılaşmış kanım tekrar almışlar Dı sonuc zaten cıkmaz imkansız uzun sürüyor o kanlar gıdecek te bakılacak da sisteme düşecek te