Kendi adet tarıhıme göre 5+5 günlük hamıleyım
Kese var bebek yok denıldı .Cihazım ıyı değil dedi beni ugs ye yönlendirdi
Doktor ultrasonoğrafi istedi ve oradaki doktorun yazdığı
18.8mm çapında 6hafta 6gunluk ıle uyumlu
GSveGS içerisinde 3.5mm çapında YOLC SAC izlenmıstır
Embrıyo net secılememektedır dedi
Doktor haftaya gel kalp atışı duyulmazsa boş gebelık dıyebılırız dedi
Çok erken değil mı sızce ? Yorumlarınızı bekliyorum