leylatlbs ben kullandım benim oğlum çilek aromalıyı cok sevdi ama diğerlerini hiç iciremedim tadını sevmedi vanilya aromalı birde aromamız oluyor sizin bebeğiniz belki sever deneyin birde kilo konusunda çok kilo aldırıyor kalorisi çok yüksek bi mama ama doktorun bebeğin kilosuna göre ayarlaması gerekiyo eğer fazla kalorili olursa bebeğin böbreklerine zarar veriyor