Benimde büyük haziranda 3 yaş olacak küçük şuan 3,5 aylık ilk aylarda büyük olanla çok oynayamadığımı vakit ayıramadığımı düşünerek vicdan azabıyla geçtim sonrasında küçük baya gazlandı birine yemek birine masaj vs derken günler zor geçti kaynanama gittim sürekli sabah gidip akşam geldim büyük kızımı oyaladılar oynadılar bende küçükle ilgilendim bana göre zor geçiyor ama her bebek bir değil tabi 🥰