fatmakrks Bebeğim 10 aylık olcak yaklaşık bir aygır geceleri uyanıyor çığlık çığlığa ağlıyor gerçekten ben de tükendim nasıl ve me zaman geçiyor bilmiyorum :(
UrbanMom barbiee_ hic sallamadim besigine biraktim sadece. Ilk baslarda agladi ama duymamazliga gelebiliyorum. Tabi cok kotu aglarsa mudahale ediyorum. Bir sekilde alisti. Ilk zamanlar kundaklayip yatiriyordum ama simdi 10 aylik haliyle kundagi kafama gecirir 😁