dlk10 Doğum yapalım 3 ay oldu sezeryan oldum yaklaşık 3haftadır sarı renkte akıntı geliyor acaba aynı durumu yaşayan var mı
ferkush dlk10 emziriyor musunuz? Bana ebe emzirdikçe akıntı gelir rahim temizlenir demişti. 2.5 aylık oldu bebeğim hala akıntı geliyor.
Deletedmom_115 dlk10 benimde 3 ay 7 gün oldu doğum yapalı, 3 gün önce sıvı geldi aynı dediğiniz gibi ama normal doğum yaptım
birannebirbebek__ dlk10 Benim de 5 ay olcak o zamanlar da öyle olmuştu sonra geçti ve ben hâlâ adet olmadım ona bağladım artık