Ebrudun Hanımlar kızım 5ay2 günlük ateşi yükseliyor öksürüyor bide isal ama bugun doktora götürdüm bogazinda bişey yok cigerleride hirlamiyor hastalık belirtisi yok hem alt hem üst DİŞ yerleri şişmiş ateslenmesi ve huysuzlanmasi bundan dedi böyle benm kızım gibi olan bebek var mı DİŞ cikarirken?
Icot Ebrudun merhaba , geçmiş olsun ve meleğimiz bir an önce sorunsuz sağlıkla çıkarsın dişlerini inş. Kızım çok şükür diş çıkarırken huzursuzluk hariç diğer belirtileri yaşamadı fakat bahsettiğiniz gibi olan çok bebiş var. Yalnız değilsiniz 🌹
Srpzngn Ebrudun benim kizim 8,5 aylikken ikisini de cikardi.Dr nezle olmus dedi,oksuruk burun ve geniz akintisi olmustu.Atesi cikmamisti,fazla da huzursuzluk yasamadi.Disleri cikinca gecti bu durum.