hazili alerji olabilir, geniz eti olabilir, hiçbiri olmayabilir bazen yenidoğanda normal kabul ediliyor bir sebebi vardı ama unuttum. Yeni doğdukları için solunum sistemlerinin yeni gelişiyor olmasıyla ilgiliydi. Bir de ben de böyle olduğu için sürekli aspire ediyordum ama bu kronikleştiriyormuş. Ödeme sebep oluyormuş burunda. Sürekli çekmeyin düzenli olarak serum fizyolojik uygulayıp balgam masajı yapın günde en fazla iki kez çekmeye çalışın