Merhaba arkadaşlar, bir aylık bebeğim var ve aktif olarak emziriyorum ancak sütüm yetmiyor maalesef ve günde 1 bazen 2 kez 60 cc aptamil veriyorum. Benim isteğim tamamen kendi sütüme geçiş yapabilmek. Ne denediysem sütümü artıramıyorum. Örneğin: bol bol su, bestlak, yeşillik, doğal gıda takviyesi, süt artırıcı diyet ve tarifler.
Sizin aklınıza gelen ve etkili bulduğunuz süt artıran yöntemler var mı?