Seyhanmin Kızlar 2-3 gün önce popoda başladı bu kırmızı lekeler benekler daha sonra hafiften vücuda yayılmaya başladı ne olduğunu bilen var mı? Doktorumuza sordum henüz yanıt gelmedi acile götürmeli miyim bilmiyorum https://imgyukle.com/i/yw4RAt https://imgyukle.com/i/yw4nTc
Brokolilim Seyhanmin Bez kullanıyor musunu vücudunda başka yerde mi var mı yoksa sadece bez bölgesinde mi mevcut
ezgdmrcasln Seyhanmin popodaki pişik gibi duruyor tahriş olmuş gibi. Bacaklardaki ki isilik gibi sıcaktan dökmüş gibi duruyor. İkisi aynı görünmüyor.
Seyhanmin Brokolilim kullanıyoruz canım hiç değiştirmedik bez markasını 3-4 gündür pişik kremi kullanıyorum ama sonuç yok
Seyhanmin parpaaliii devamlı yediği şeyler çilek kivi vs bebekken alerji testinde soya ürünlerine alerjisi çıkmıştı ama 1 yaş sonrası geçmişti doktora randevu aldım teşekkür ederim
Bsraylz Hastalıkta olabilir oda vücuda yayılıyor 2-3 gün sonra kendiliğinden geçiyor.Doktor gösterin bence en sağlıklı tesbiti bilenden almanız daha iyi olacaktır.
Seyhanmin Brokolilim götürdüm canım el ayak hastalığı salgını çok fazla varmış malesef bizde yakalanmışız
Seyhanmin kahvepres el ayak hastalığıymış canım doktora götürdüm ateş yapar dedi 1 hafta içinde artıp geçer dedi
Seyhanmin deli_bir_hatun yeni yeni başladı doktora gittik el ayak hastalığıymış çocuklarda şu sıra çok salgın varmış
parpaaliii Seyhanmin aaa bak o hiç aklıma gelmedi . Bizde Rizedeyiz kızımın okulunda da 2 hafta önce birisi olmuştu . Geçmiş olsun canım benim