lina09 Kızlar beslenme konusunda yardım alan var mı? Ben almaya karar verdim çünkü kızımın vitaminlerine bakıldı sorun yok balık yağı d vitamini kan ilacı kullanıyorum diyetisyene gittim bi sonuç alamadım bide bunu denicem hiç bir şey yemiyor 😪
lina09 adenlina_56 Evet gittim ama pek değişim yok yoğurt peynir hala yemiyor orda oyun ile sevdirmeye çalışıyorlar evde sizde yapabilirsiniz mesela parti kürdanına yiyecek yemesini sağlıyorlar çiğnemeyi biliyor mu diye bakıyor sizin davranışlarınıza göre yönlendirme yapıyor farkında olmadan ben çok konuşuyormuşum kızımle yemek yerken aslında o odaklanmaya çalışıyormuş ben dikkat dağınıklığı yapıyormuşum sizde gözlemleyin yemek yerken davranışınızı ve bebeğinizi
lina09 adenlina_56 uzun sürebilirmiş kaç seans belli değil bi kaç kez daha gidip bırakcam bende oyunla kendim yedirebilirim
adenlina_56 lina09 benim bebeğim yemeği ağzında bekletiyor ve kaşık görünce kaçıyor hicbirsey yemek istemiyor
lina09 adenlina_56 bazen yiyor yani akışına bıraktım üstelemeden önüne koyuyorum yerse yiyor yemezse 30 dk sonra kaldırıyorum biraz faydası oldu
lina09 adenlina_56 eliyle yiyebilceği şeyleri verin biraz kürdan kullanıyoruz benimkide kaşık reddi yapıyo