Ben temmuzun 20 sinde evlendim 24 ünde hamile kaldım şimdi bir oğlum var bu zamana kadar hamilelik süreci olduğu için hiç korunmadım mağlum şimdi nasıl korunucam ne sıklıkla kullanıcam sağlık ocağındaki doktor emzirdigim için cezarette diye bir mini hap verdi günde bir defa ama kutuda kutu bitince ara verin 1hafta falan diyor anlatabilirmisiniz