Bacılar valla ben bittim pes ettim artık. 15 aylık oğlum asla yemek yemiyor neler yapıyorum yok yok yok. Hasta değil,görünürde dişte yok, atağı bitmek üzere zaten ama yok yani. Sadece ayranla yaşarmı bir insan yaşıyor işte dolabı gösterip mamaaaa diyip ağlıyor ve ayran yapınca hüüppp diye içiyor. Vermezsem kıyamet kopuyor.
Hala 10 kilo sizde durumlar nasıl valla ben kafayı yiycem. Ha birde sürekli dışarda olmak istemesi cabası