Sadekahve_ cauuv2 @ceriio @cahillesohbetikestim Ayy noluyoooo noluyoooo 😀 Heyecanlandırdınız ayol beni 😀 hiç duymadım hala kasıyor mu acaba benim eşim evde bugün bizim hiç bir duyumumuz yokkk ama bugün olmazsa yarın artık kesin diyorum ben yaa. Seçim yok birsey yok Hazirana nedem kalsın kii çünküüüü
cahillesohbetikestim Sadekahve_ geçen sene gecikmesinin önemli sebepleri vardı deprem seçim vs bu sene hiçbir şey de yok ama uzadıkça uzuyor 😂 valla bilmiyorum aşko benimki hala evde hiç ses seda da yok
cauuv2 Sadekahve_ aynen askım benimde eşim geldi şimdi haber yok ama bu aksam da olabilir beee post acılsın hadi 😂😂
Sadekahve_ cahillesohbetikestim doğru diyorsun canım onlar vardı bekleyelim bakalım ha bugün ha yarın 😀
tuba2323 Esoz1110 Aynı şeyi bizde yaşadık tüm arkadaşlarımızın uzatmaları kabul olurken bizimkisi olmamıştı çok üzülmüştüm
negerekvarr Bu gece açıklanacak gibi his var içimde ama inş açıklanır 😭😭😭 dün bi posta ağladım sinirlerim üst üste geldi morallerim ağrıdı 😭
Nacafa whiteblack ya bana göre yine iyi ya. Biz geçen yıl deprem butonu açıklanınınca 6 gün içerisinde yeni birliğe katılış yapmamızı istemişlerdi