cauuv2 ceriio valla bende delirdim artık beklemek kadar sıkıcı bisey yoktur 🧐 valla bugündende ümitliyim bakalım bi ihtimal
cauuv2 mihranaslan kız ben her tayin postundayım iki kankam var onlar dısında isim bilmem yazıp geçiyorum öyle😂
Esoz1110 whiteblack Geçen sene uzatma vermiştik aklıma o geldi kalacağız diye düşünürken uzatmalar kabul olmamıştı ve batıya geldik hakkınızda hayırlısı olsun🤲
whiteblack Esoz1110 ya bundada bi iş var bence ya tayini iptal edecekler yada uzatmaları değilse bu kadar gecikmezdi
tuba2323 Esoz1110 Aynı şeyi bizde yaşadık tüm arkadaşlarımızın uzatmaları kabul olurken bizimkisi olmamıştı çok üzülmüştüm
duygukty whiteblack kaymakamlık, polis ve jandarma beraber açıklanacak o yüzden bekleniyor yoksa imzaya gideli çok olduğu söyleniyor Ankaradan bildiriyorum 🤷🏻♀️
duygukty whiteblack amiin biz de bekliyoruz ben jandarmayım eşim polis bakalım eşime çıkarsa ben de gideceğim yoksa devam ama hiç heyecan yok nedense 😅