15 aylık kızım elinde ekmek, bisküvi varken uykuya geçiyor bazen yiyip uyuyor ama elinde tutuyor olucak. Bazende her hangi bir nesne ufak bişey elinde olsun öyle uyusun istiyor. Bir çok uyku arkadaşı denedim kabul etmedi veya alıştıramadım ama bu şekilde olması tuhaf değil mi? İlk kez görüyorum. Aynı şeyi yaşayan var mı veya bıraktırabilmem için başka önerisi olan