gulsahablak
Benim bebeğim şu an 16 aylık ama o dönemlerde,
Sabah kalktığında süt veriyordum sonra öğlen ek gıda 2 gibi yatıyordu süt kalktığında ara öğün meyve yoğurt akşam yemeğine kadar isterse süt
Sonra akşam yemeği en son yatarken süt
2 ana öğün 1 ara öğün ek gıda yapıyorduk
Bu arada benim de sütüm 7 ayllıkken azalmaya başladı bir süre solgar breast ywest kullandım ama çalışmaya da başlayınca 8. Aydan sonra tek mama gittik