34+2 de doğum yaptım 8 gün sonra işitme testi yaptılar bebeğim iki kulaktan da kalmış 1750 doğdu 9 gün küvezde kaldı herhangi bir sorunu yok ciğerlerinde vs. Küvezden cıkmadan bir gün önce işitme testinden kaldığını söyledi hemşiresi 1 hafta sonra tekrar götürdük tekrar kaldı doktor sıkıntı yapmamam gerektiğini haftasının küçük olduğunu veya su olabileceğini söyledi kulağında 1 ay sonra tekrar getirmemizi söylemişti sma korkuyorum böyle bir durum yaşayıp daha sonra işitme testinden geçen oldu mu bazen seslere vs tepki veriyor irkiliyor