Simdi hemen ne guzel iste babasina duskun olsun daha iyi bunun nesine uzuldunuz diye gelenler olur tabiki babasina duskun diye uzulmuyorum ama babadindan bana gelince agliyor garip degil mi daha 8 aylik bebek bu :/ yani bu donemlerde normal mi sanki bu tarz durumlar 1 yasindan sonra oluyordu oglumda oyle olmustu donem donem degisiyordu ama bu donem erken degil mi basina gelen var mi