Aslii123 evet eşim hak veriyor tabiki hatta babası 5 dk sevip öpse gidip çocuğun yüzünü gözünü kendi yıkıyor o da rahatsız şapır şupur öpmelerinden ama dediğim gibi o kadar bastırmış ki herkesi, onu eleştirmek demek onunla kavga etmek zorunda kalmak demek.Normal bi şekilde eleştirini yapabileceğin bi insan değil alıp karşına 2 kelam edemiyorsun.Bide onun evinde oturuyoruz başka yere gitmeye de durumumuz yok olsa 1 saniye bile düşünmem giderim zaten