Arkadaşlar sarılık ihtimalini yazmışlar zaten ama sarılık değilse de çok normal bir haftalık bebeğin devamlı uyuması, ben emzirmek için yarım saat uyandırmaya uğraşırdım onda da memede geri uyuyakalırdı. Sarılık yoksa endişelenicek birşey yok uyandırıp emzir