Ersoynesli10 Hanımlar bebeğime kan sayımı yaptıracağım saat kaça kadar alıyorlar randevuluyuz saat 11de ama kafama takıldı saat olayı
Mrvak Ersoynesli10 devlet hastanesinde her saat kan alınır sadece öğleden sonra alınan kanların sonucu ertesi güne kalabilir
arasardaannesi Ersoynesli10 öğle molasına cıkmadn kan verırsenız sonucları öleden sonra doktora gösterebılırsınız yoksa öleden sonra kan alırlar ama sonuclar yarına kalır 🌺
Azizbebek Ersoynesli10 bende kan tahlili yaptırmıştım oğluma kan alan 3 4 gibi dedi bekledim sonra dediki yarın çıkar genelde yarın cikiyormus boşuna beklemisim 🤦
Ersoynesli10 Teşekkür eserim herkeze ,hersaat alıyorlarmış ama sabah verdiğimiz halde ertesi gün çıkar dediler