Prensesinannesii Doğum yapalı 7 ay oldu hala hastalanmadim normalmi acaba ya Siz doğum sonrası ne zaman adet oldunuz?
Burculicee Prensesinannesii gayet normal ilk 1 seneye kadar regli olmayan var süt üretimiz varsa normaldir
Elfgrn Prensesinannesii 15 ay oldu hala olmadım. Normal şartlarda ilk bir yıl olmamak normal karşılanıyor. Bir yılı açtığı halde hala olunmazsa 18 ay bekleniyor tolerans göstererek 18′e kadar normal karşılıyorlar yani bakalım ben de olmadım bekliyorum 18 ayı aktif emzirme varsa gecikme düzensizlik adet olmama bunlar çok normal
Burkiyyy Prensesinannesii bende oğlum yaşına bastı taş patlasa üç kere olmuşumdur . Ama ben şunu fark ettim ada çayı veya papatya çayını tükettiğin de bir gafta da düzenli hemen oluyorsun ben öyle oldum isterseniz deneyin
[silindi] Prensesinannesii Emzirdiğim halde. 40′ın içinde regl oldum. Eski düzenime geri döndüm. Fakat sütüm azdı. Doktor nadir de olsa emziren annelerin regl olacağını söylemişti. Sonrada sütüm kesildi. Ve her ay düzenli regl olmaya devam ediyorum.
ilongirav [silindi] aynen benimde bu şekilde oldu. 40 ım çıktıktan 20 gün sonrasında regl oldum ve düzenli bir şekilde. ve sütüm de kesildi.
Edaaaden [silindi] evet bende kırk çıktı iki hafta sonra oldum kanama miktarı değişti mi peki benim ikinci oluşum ama sanki eskisinden fazla oluyorum
Elif0636 Prensesinannesii doğumdan 8 ay sonra olmustum normalmiş emziriyorsaniz etkiliyor hormonlar düzenlene kadar
beyazkrizantem 60 gün kanamam oldu. Tam hamilelik regl başlangıcında tekrar regli oldum. Sadece Emzirdim.sutumun yeterliydi.
UrbanMom Prensesinannesii 40 ciktiktan 1 hafta sonra oldum ama oldugum gibi sutum azaldi 3. Ayda sutum kesildi. Sanirim cokta erken olmak guzel birsey degil 😊
aycaderinataman UrbanMom Maalesef aynı şeyi bende yaşadım 🤦🏻♀️ kızım 4 aylık oldu ve artık tamamen mamaya dönmek zorunda kaldık. Peki ikinci adetiniz nasıl oldu? Benim şuan ikinci adetim geldi ve neredeyse bir aydır kanamam oluyor artık korkmaya başladım 🤦🏻♀️
Umutdamla20 Prensesinannesii oglumda 40 gun bıtınce ertesı ay normal oldum Kızımda bır yıl regl olmadım
3melekannesi_ Prensesinannesii Ben çocuklarımı sütten kesmeden regl olmazdım. Ne zaman sütten kessem o zaman olurdum. Ama şimdi ki bebeğim 6 aylık iken babam vefat etti regl oldum. Doktor üzüntüden olduğumu söyledi
semakaya2525 Prensesinannesii 40 ım çıktıktan sonra ama doktor bana hemen olacağımı söylemişti zaten 2. Ayda bebeğim emmedi