Kızlar ameliyat olalı 2 ay oldu.ameliyatta 3 yerden giriyorlar biliyorsunuz biriside gobek sorum şuki göbegimin 2 parmak yani sag taraf dokununca yani azicik bastirincA aciyor bir zamandırr normalmi acaba?sizcde böyle bisey oldumu?çok korkuyorum bisey daha çıkicak diye