semma007 benim de ikiz oğlum var, eşimle onlar uyanıkken el ele bile tutuşamıyoruz. Oğlanlardan birisi öyyyyle kıskanç ki anlatamam 😂 azıcık sarılalım hemen üstümüze yapışıp zorla aramıza giriyor hayır hayıır sarılmaa diye bağırıyor. Bazen karışma diyorum ama o zaman da şiddeti iyice artırıp ağlıyor öfkeleniyor falan. Bu arada 3 yaş 10 aylıklar. Kıskandıkları ben değilim bu arada, babaları