2,5 aydan 3,5 aya kadar yaşadık emzirme hemşiresi kesinlikle biberon vermeyin dedi iyi de aç mı kalacak diyordum hep ama şırınga ve kaşıkla vermeye çalıştım hiç sevmedi bir yerden sonra emdi ama uykulu ama karanlıkta ayakta gezerek vs geçti çok şükür siz ek gıdaya geçtiniz mi? Özellikle çatalla ezilmiş sebzelerden nefret ettiği için inanılmaz memeci oldu bebeğim her ek gıdadan sonra memememem diye ağlıyor hala:)