Evrem00 Merhaba anneler 11-12 aylık olduğunda kızımı denize götüreceğim sizce bu aydaki bebek için en iyi hangisi olur can yeleği mi yoksa normal bebekler için simit mi ?
S_x_w Evrem00 can simidi bebeğinizi yüzeyde tutmaz onunla yapamaz yani henüz küçük..imkanınız varsa mymininaby kolluk öneririm senelerdir kullanıyorum müthiş bir şey..ama yoksa bacakları geçirilen simitlerden olmalı tenteli tentesiz şekilde satılıyor
Hamburgerr Evrem00 yelek veya simit o yaş grubuna uygun değil 3 yaşta bile can yeleği büyük oldu kızıma ya my mini baby kolluk almalısınız yada bestway oturaklı simit
asrinhatasi Evrem00 bacaktan geçmeli simit almıştık. Memnunduk geçen yaz 13 aylıktı. Görsel atayım size birazdan
hkmkg Benim bebegim 8 aylık giremezmi acaba veya denize girerse nasıl bir sekilde girmeli kolukmu dizlikmi can simidimi