Merhabalar 6 aylık bebeğim tadımlara başlayınca ek gıda süreciyle sürekli kabız oluyor. Doktora gittik probiyotik damla ve aptamil prosyneo mama önerdi . İki gündür yaptı kakasını ama rengi yemyeşil mamadan kaynaklı sanırım . Bu mamayı bebeğim yemek istemiyor zorla yediriyoruz . Önceden bebelac gold kullanıyorduk. Yani şimdi bu mamayı bırakınca yine kabız mı olacak ne yapmam gerek hangi mamaya geçmeliyim bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz? ( sadece mama ile besleniyor anne sütü yok )