Ya kafayı yicem artık sürekli emmeye kalkmak istiyor 1 buçuk 2 saatte bir geri dalmak istemiyor yeni doğan döneminde bile daha uzun süre uyurdu sabah da erkenden kalkıyor gece uyanık durmamış gibi çok kötü uyku düzeni mahvediyor bizi. Gece 2 de kalktı bir saat uyumadı bende salona gidip uzandım orda uyumuşum ben yokken hiç uyanmamış yatak odasına geçtim 6 gibi yatmak için ben girer girmez uyandı bir daha da uyumadı napacam bilmiyorum ya artık