ada92 uyarmadan kaka yapamamanın en büyük sebebi sürekli uyararak kaka yaptırmak maalesef, bunun bir de makata zarar vermek gibi olası vir zararı daha var. Bu aylarda aslında kaka uapmamak normal, benim kızım 5 gğn falan uapmamıştı, doktorumuz on gğne kadar sürebilir dedi, ne okur ne olmaz fitil aldık ama doktor önerisi ile ben kızımı sıcak su kovasına oturttum. Sıcak sud erken, banuo ısısından bahsediyorum. Ya da küvetine. Gğnde vir kaç kez ve her akşam. 8. Gğnde yaptı, yine ara verdi ama sıcak su terapisini kesmedim, bihauetinde düzene girdi. Bence sakın uyarmayın.