emilynbs oğlum 21aylık ben de her grip olduğumda redoxan ve umca alıyorum. Diğer ilaçları yazmıyorlar. Antibiyotige kesin ihtiyacınız olsa yazarlardı sonuçta sezeryandan sonrada yazıyorlar.
Benim de boğazım o şekildeydi, bal ve tahin iyi geliyor geçmiş olsun