Deletedmom20 Kalın sayfalı büyük kitaplardan alıp önüne koyun.Ben 5-6 aylıkken kitapla tanıştırdım.Parmağıyla işaret edip kendi kendine konuşuyor.11 aylık kızım.Tv de açıyorum mecbur kalıyorum bazen ama bizimki yeni başladı izlemeye.Arada kitaplara bakıyor,tv izliyor,oyuncaklarıyla oynuyor.Bu arada kötü düşmüştü.2tane başında kırık oluştu.Sonrasında hemen çitlerden oyun alanı yaptık.Desteksiz oturma zamanı geldiğinde çok faydası oluyor.Hem güvenilir hemde bırakıp işini yapabiliyorsun.Kendi kendine oyun oynamayı,keşfetmeyi öğreniyor.İmkânınız olursa Kesinlikle tavsiye ederim.