Merhabalar biz sadiligizun süre yaşadık bizim uzamış sarılık ti 3 aya yakın sürdü biz geceleri ışık açık kaldı onun altında yatırdım birde ilk zamanlar emme gücü çok olmadığı için tam ememiyor doktor bize emzirmekten vaz geçme ama günde 3 defa pompa ile sagarak ver sütünü h3m sütün artar hemde bebeğin tam doymuş olur demişti o şekilde atlattık şükür sarılık geçtikten sonra yavaş yavaş sagarak vermeyi kestim .