Elmsnghn bazen inadı tuttuğu, gün içinde ille meme dediği zamanlarda huysuzluğu geçsin rahatyalım diye 5 dk falan emmesine izin veriyorum. Azaltmamın sebebi birazda yemek konusuydu, düzgün yemiyor diyeydi. Şimdi biraz olsun yemek yiyor. Uykuları düzene girdi, kelimeleri bu ara artışta. Belki benim sütten kesmeye karar vermemden dolayı duygusal olduğumdan üstüne çok düşüyorum mu acaba diyorum. Siz sütten kestiniz mi çocugunuzu?