yuhumgeliy Kızlar bugün gelecekti 750tl 6 bölmeli miydi neydi tam hatırlamıyorum uygulamaya bakıyorum gözükmüyor ya yarın mağazalara gitsem mağazalarda olur mu?
Winnithepooh yuhumgeliy 3 yıl önce almıştım 101 den online dan aldım kaoiya kargoyla gelmişti mağazada bulamazsniz veya gidemezseniz öyle akın kapıdan veya online dan
uykucukoalaa yuhumgeliy a101 görevlisi büyük ürünleri uygulamadan alabilirsiniz demişti mağazaya gelmez dedi ama belli olmaz bakman lazım
lceLady yuhumgeliy uygulamadan değil ama sosyal medyadan baktım afişlerde var başa tutturulmuş Sabah erkenden gidin market açılmadan
lceLady yuhumgeliy Dolap güzelmiş beğendim ama bu bana yetmez 3 cocuk bende. Fırtlatıp aticam en sonunda oyuncakları
yuhumgeliy lceLady hadi ya evet size yetmez benim tek idare eder 😂 ay inşallah sabah 9da gitsem bulabilir miyim acaba
lceLady yuhumgeliy Bulursun ama sayılı gelmiştir o yüzden açılmadan git kapıya yapış 😀 Orda yoksa rica et hangi mağazada varmıs sordur kasiyere ayırsınlar sana oraya gidersin