Hayır hiç zor değildi, ishal bile olmadı sadece kusma oldu bizde. Kızım 5 aylıktı öğrendiğimizde. Kaka yaptıkça atacak demişti doktor, dediği gibi de oldu. Sadece biraz daha fazlalaştırmıştım emzirmeyi, susuz kalmasın diye. Haricinde günlük yaşantımıza devam ettik.