Kizim 19 aylik hala yurumuyor emekliyor etraftan tutunarak geziniyor ama 1 saniye bile desteksiz ayakta durmuyor elinden tutup adim dahi zor attırıyor doktora götürmeye karar verdim cok bekledim hep yürür sabret dediler o yüzden soyle yap soyle yurut dediler ama bi turlu ilerleme yok benim gibi ayni durumu yaşayan var mı?