Merhaba anneler 💁♀️
Bebeğim bugün 36 günlük ve kabızlık sorunu çekiyoruz son 15 gündür gaz masajıyla, zeytinyağıyla yaptırıyordum. 3 gün önce doktor gliserin kansuk verdi tarım fitil attım ve yaptı ama 3 gündür yine yapamıyor. Doktor Bi kereye mahsus kullan fitili demişti
Bebeğimin kabızlığı geçmiyor ve çok bağırıyor ağrı çekiyor
Ne yapabilirim öneriniz var mı 🤦🏻♀️