2 ay 18 günlük bebeğime 3-4 saatte bir 150 CC mama veriyorum daha az yaptığımda asla doymuyor ve ağlıyor. Mamanın üstünde 5 saatte bir yazıyor 150 CC için. Doktor kontrolünde de kilosunu fazla buldu. Ama ben dusuremiyorum Hipp kullaniyoddum kabızlık yaptığı için SMAya geçtim 1 hafta önce.Siz kac saatte kaç ölçek veriyorsunuz ?