Hifam_38 Kızlar gerçekten yoruldum iki çocuğum oldu hala yenemedim sürekli vücudumu dinliyorum saçmalama Büşra işte kafanda kuruyosun öyle bir şey yok falan desemde sanki o kafamda kurduğum daha çok artıyor 🥺 yenemiyorum resmen ya çok bunaldım iki aylık bebeğm var ne güzel uyuyo çocuk bn daha uyuyamadim lütfen biraz dertleşelim ya 🥺
flybrk Bende çok kötüyüm oğlum 1 yaşında olacak. Anksiyetem vardı. İlacımı kestim mecbyren emziriyorum diye kulağım çınlıyor. Şu an noroloji baktırcaktım mr bile giremedim korkudan. İçim içimi yiyo çocuğuma karşıda pinpirikliyim. Ne yapıcam blmşyorum. Sol kulağım çınlayıp duruyo kbb gittim bişi yok kardiyoloji gittim bişi yok en son noroloji gittim mr istedi ama giremedim korkuyorum sğrekli üstümde evham var mutsuzum çok
sevo05 flybrk Ya doğumdan beri kuşak çınlaması uğultusu bende de var. Kaygıdan olabilir mi acaba? Çok doktora gittim bende bir sebep bulamadım
sevo05 flybrk Doğum sonrası mı oluştu sizde de? Benim de devamlı var diyebilirim. Sessiz ortamda özellikle. Uğultu basınç dengemi bozuyor. Anksiyete den olabilir mi acaba?
flybrk sevo05 valla ilaç kullanamuyorum emziriyorum diye doğum sonrası oluştu öncesinde hamilelikte bazen geceleride oluyodu ama doğum sonrası yoğunlaştı
Elis61 sevo05 nasıl oldunuz geçti mi uzunca süre olmuş.4 ay önce dogum yaptım son 1 aydır çok yogun ankiseyete yasadm 3-4 gündür zihin bulanıklıgı basımn ıcı ugultulu gibi ve denge kaybı hissi yasıyorum. Panik atakmı bilmıyorum
Grupyildizi 3 gundur bas agrisindan geberiyorum ilac icemiyorum bende korku var basima yazma bagladim geziyorum mahvoldum
Cngzhn Benim de surekli kasik ,alt karij bolgesi agrim var ya,dogumdan sonra costu resmen,bes sene oldu dogum yapali..ayin yirmi gunu agri cekiyorm,ilacimi brakmistm bugun yne basladm