Son bir haftadır sürekli 2 dakikada bir reklam çıkıyor ve bu durumdan çok rahatsız oluyorum. 5 dakikada bir olursa ekran hatasıdır bildir diyorsunuz ama hepsini nasıl bildirebilirim? Çok sıkıldım bu durumdan. Evet ücretsiz bir uygulama sizi de anlıyorum ama sıktı artık. Saatlerce vakit geçirdiğim uygulamayı sileceğim ramak kaldı. Gereğini yapar mısınız lütfen.