Kuzeysmom_ önce kuru bir öksürükle başladı ben anladım ama kızım alerji dışında kolay kolay hasta olmaz
1 hafta kadar bekledim bu süreçte öksürüğü gıcığa döndü geceleri uyandıracak sekildeyse anlıyorum ki alerjisi geri geldi götürdüm 1. hastaneye boğazına baktı ciğerine baktı temiz üşütmüş dedi okey dedim cıktım akşamına fenalaştı balgam kusmaya başladı zaten yemiyor emmiyordu da emziriyordum da emmiyordu yani neyse kullanıyorum ilaçları bi anda ateşi 40ı buldu yine gittim bi hastaneye orası a tam 4 yerinden deldi sırf serum takabilmek icin bakın diyorum hasta değil bi tahlil test yapın yok yapmıyorlar
çıktım eve geldim çocuk bardaktan boşalırcasına yine balgam kustu bi beti benzi attı bu defa özele götürdüm sultanbeyli de yeri şuayip sancaktar çocukluğumuzun doktorudur adam test yaptı kan aldı cocukta doktor fobisi oluştu resmen meğerse benim çocuk bağırsak enfeksiyonu ve bronşit geçiriyormuş ikisi de ilerlemiş kanına mikrop sıçramış bir poşetten fazla ilaçla eve döndük sürekli ishal pişik ateş kusma antibiyotik kullandım sürekli 2 saatte bir hava verdim sonra hava da çarpıntı yaptı onu da kesmek zorunda kaldım başka bi hava verdi onu kullandım öyle geçti yani ben diğer doktorların sorumsuzluğu yüzünden cocugumu perişan ettim. doktor bize yanında süpürge açmayı halı kullanmayı örtü çırpmayı parfüm sıkmayı deterjan kullanmayı çamaşır asmayı her şeyi yasakladı yanında bir gün çamaşır assam 2. gün kötüleşiyor parfüm deodorant hak getire zaten leş gibi kokuyoruz sıksam kötüleşiyor o yüzden diyorum olabildiğince dikkatli titiz davranın hiç şakası yok bu şeylerin sanki boğazlamışlar da zar zor nefes alıyormuş gibi hırıl hırıldı içi çok kilo vermişti değerleri düşmüştü allahtan yavaş yavaş toparladı öksürüğü hafife almayın geçmiş olsun