melkrtl Kızlar 4 gün hastanede yatık ateşi düşmediği için oğlumun bugünde peş peşe kusma yaşadı yaşayanlar varmı aranızda bu durumu :(
AlptugB Canım bizde 2 gün kusma yaşadık ardından düşmeyen ateş ve peşinden ishal🥺 yarın 1 hafta olacak daha yeni yeni toparlıyo yavrum
AlptugB Deletedmom_123 antibiyotik tedavisine başladık canım ondan sonra geçti. Birde mide bulantısı şurubu çok fayda etti